 
			Анна Зінчук
 
		 
		 
 
				
							
				 
 
				
							
				 
 
				
						 
		Анна Зінчук - керуюча аутсорсінгогового контакт-центру Direct Call, член Cовета і керівник маркетингового комітету Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів, очолює колл-центр і маркетинговий відділ Української Асоціації Директ Маркетингу, а також професійний Клуб Direct Hit.
Анна є незмінним членом журі Нагороди "DzWINNER", в 2015 році входила до складу журі Нагороди "Кришталева гарнітура", а також активно бере участь в заходах щодо розвитку галузі в сфері лояльності і обслуговування клієнтів, якості телефонного сервісу, аутсорсингу і PR.
За плечима Анни Зінчук багаторічний досвід роботи в сфері обслуговування клієнтів, використання різних рішень і платформ для контакт-центрів, більше 50 реалізованих проектів, включаючи start-up для міжнародних і українських компаній.
 Ми допоможемо Вам побудувати ефективний контакт-центр для бізнесу на базі Asterisk
Ми допоможемо Вам побудувати ефективний контакт-центр для бізнесу на базі Asterisk Вхідні дзвінки
Вхідні дзвінки IVR
IVR Запис розмов
Запис розмов Керування викликами
Керування викликами Вихідний обзвон
Вихідний обзвон Omni chanel
Omni chanel Детальна аналітика
Детальна аналітика CRM-система
CRM-система WFM
WFM Консалтинг
Консалтинг Технічна підтримка
Технічна підтримка Нові можливості
Нові можливості


