Переваги Asterisk - швидкий запуск і мінімальні витрати
У 2009 році команда ІТ-фахівців, що спеціалізуються на автоматизації бізнес-процесів, вирішила утворити власну компанію. Конкуренція в цій сфері ІТ досить висока, тому необхідно було по максимуму скоротити підготовчий період.
За оцінками більшості експертів повноцінний запуск такого проекту міг займати від 3 до 6 місяців у зв'язку з високими вимогами до ІТ-інфраструктурі. Планувалося, що основна частина комунікацій з потенційними клієнтами буде проводитися в телефонному режимі, тому корпоративної телефонії спочатку було приділено велику увагу.
Під впливом економічної ситуації в країні не склало великих труднощів підібрати офіс з хорошою мережевою інфраструктурою, а функції телефонії були покладені на IP АТС Asterisk.
Повноцінна робота офісу була запущена менш ніж за тиждень, а завдяки обраному рішенням витрати на телефонію були зведені до мінімуму. Розгортанням Asterisk займалися власні фахівці, що мають досвід побудови великих контакт-центрів на платформі Avaya і Cisco. АТС була розміщена на власному сервері, а в якості IP-телефону використовувався SoftPhone, встановлений на ноутбуці кожного співробітника.
В результаті компанія отримала рішення з мінімальними функціями контакт-центру , повністю задовольняє її потреби на початковому етапі. При зверненні в компанію клієнти чули записане повідомлення, могли скористатися простим IVR-меню і послухати музику під час очікування. За допомогою Asterisk були реалізовані також відправка і отримання факсів. Моніторинг та оцінка ефективності такої моделі проводилася на підставі вбудованої статистики дзвінків.
Add comment