Не дивлячись на те, що практична конференція "Контакт-центри: кращі практики" відбулася тільки 2 місяця тому, ми вважаємо, що деякі питання не можна відкладати надовго, тому запрошуємо найкращих фахівців у галузі контакт-центрів України провести практичну "живу" зустріч ще у цьому році...
16 червня ми проводимо чергову інтерактивну експертну панель "Ефективне навчання у новій реальності". Це новий формат обміну досвідом, який довів свою дієвість під час конференції 30 вересня. Ми покладаємо великі сподівання на нього у майбутньому та плануємо такі спілкування професіоналів зробити регулярними.
Нажаль, формат має обмеження по розміру, тому кількість місць дуже лімітована. Не зволікайте!
Інтерактивна експертна панель "Ефективне навчання у новій реальності"
Дата проведення: 16.106.2024
Місце розташування: Гольф Центр, Оболонська Набережна 20
Питання для обговорення:
- Як впровадити кейсове навчання керівників та мотивувати застосовувати отримані знання на практиці?
- Як розвинути підхід Life Long Learning на системному рівні у компанії?
- Як залучити персонал у створення власної траєкторії навчання?
- Навчання з перспективою: внутрішня чи зовнішна команда навчання?
У якості експертів для обговорення кожного питання ми залучаємо провідних фахівців з великим досвідом налаштування процесів навчання у контакт-центрах. Модератором події вже традиційно виступить Валентина Ярош.
Знайдіть у своєму щільному графіку тільки 3 години часу, щоб не тільки дізнатися про нові підходи та перевірені інструменти якісного навчання у контакт-центрі від авторитетних фахівців, а й обговорити проблематику та ефективні рішення у дискусії з колегами по ринку!
Форма реєстрації
Участь у події безкоштовна, але реєстрація є обов’язковою!
Таймінг події:
15.00 – початок реєстрації
15.30 – пояснення формату та розподіл по групах
15.50-17.00 – робота у групах зі зміною локацій
17.00-17.40 – презентація результатів
17.40 – обговорення результатів, вільне спілкування
Також нагадуємо, що подія відбудеться у офлайні, томи ми вимушені перевіряти сертифікати про щеплення чи альтернативні дозвільні документи.
Унікальність інтерактивної експертної панелі - всебічне обговорення складних тематичних питань, різність поглядів та спільний пошук рішень.
Приєднуйтесь! Буде цікаво та корисно!
Захід орієнтований на тих, хто зацікавлений у використанні перевірених технологій в контакт-центрі при оптимальному співвідношенні "ціна-якість".
Не пропустіть можливість відвідати найбільш значущу подію в Україні в сфері контакт-центрів і дистанційного обслуговування клієнтів.
Захід орієнтований на професіоналів, які не хочуть вчитися тільки на своїх помилках, а прагнуть використовувати тільки кращі практики в своїй роботі.