Практична конференція "Контакт-центри: кращі практики"
Захід орієнтований на професіоналів, які не хочуть вчитися тільки на своїх помилках, а прагнуть використовувати тільки кращі практики в своїй роботі.
Цільова аудиторія:
- Керівники контакт-центрів
- Директора з управління персоналом, ІТ
- Керівники бізнес-підрозділів, взаємодіючих з клієнтами
Формат: Практична конференція
Сесія 1. Ринок контакт-центрів в Україні: результати, тенденції, перспективи
Сесія 2. Управління персоналом в контакт-центрі
Сесія 3. Організація бізнес-процесів в контакт -центрі: вкладення, ефективність і прибуток
Відмінною особливістю конференції є практична спрямованість всіх виступів. Всього за один день учасники зможуть прослухати 12+ тематичних доповідей, 7 майстер-класів, які будуть засновані на реальних практичних кейсах від провідних гравців ринку контакт-центрів, а також презентації 5 фіналістів і церемонію нагородження Нагороди DzWINNER в номінації "Контакт-центр року".
Більш детальну інформацію можна дізнатися на сайті конференції - https://conference.call-centers.com.ua/