"Датагруп" запустила власний контакт-центр для обслуговування клієнтів
Національний оператор зв'язку "Датагруп" запустив власний контакт-центр для обслуговування клієнтів. В першу чергу він буде обслуговувати представників малого та середнього бізнесу (SMB-сегмент), а також роздрібних абонентів телекомунікаційної компанії (B2С-сегмент).
Відкриття контакт-центру покликане підвищити якість обслуговування абонентів компанії. Раніше для спілкування з абонентами оператор користувався послугами аутсорсингового контакт-центру. Куратором створення дистанційного центру обслуговування абонентів є Ніна Марцін, керівник проекту з побудови взаємин з клієнтами, яка приєдналася до команди "Датагруп" в березні.
"Ми будемо переводити своїх клієнтів на обслуговування в новий контакт-центр місто за містом. Рішення створити власний центр обслуговування клієнтів принципово, так як аутсорсинг не може забезпечити достатньої якості обслуговування клієнтів", - говорить генеральний директор "Датагруп" Олександр Кардаков.
"Для" Датагруп "клієнтська база - найцінніший актив, і побудова довгострокових дружніх відносин з абонентами - це стратегічне завдання нашої компанії", - говорить керівник проекту з побудови взаємин з клієнтами Ніна Марцин.
Контакт-центр, який розташований в Луцьку, вже місяць працює в тестовому режимі - дзвінки абонентів Волинського регіону співробітники нового центру почали приймати в перших числах червня. Пілотна фаза дозволила налагодити роботу нового підрозділу і підготуватися до поетапного переведення абонентів всіх регіонів в новий центр телефонного обслуговування.
Будучи національним оператором, "Датагруп" пред'являв високі вимоги до масштабування і функціональними можливостями рішення для контакт-центру, тому вибір був зупинений на VICIdial Contact Center Suite.
Add comment