24.04.2024 /
08:00 /
Київ
Практична конференція "Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service"
Не пропустіть можливість відвідати найбільш значущу подію в Україні в сфері контакт-центрів і дистанційного обслуговування клієнтів.
Цільова аудиторія:
- Керівники контакт-центрів
- Директора з розвитку, ІТ
- Керівники підрозділів з обслуговування клієнтів
Формат: Практична конференція
Сесія 1. Вибір оптимальної стратегії обслуговування
Сесія 2. Методи підвищення рівня обслуговування
Сесія 3. Побудова ефективної системи продажів
Учасники заходу зможуть прослухати 16+ практичних доповідей за один день, познайомитися з 40 реальними кейсами, вибрати з 7 майстер-класів від визнаних експертів і переможців Нагороди DzWINNER-2023 року - події, яка не тільки стимулює ринок контакт-центрів, а й наближає його до кращих світових стандартів.
Більш детальну інформацію можна дізнатися на сайті конференції - https://crm.call-centers.com.ua/