Роль аналітики в трансформації контакт-центру eCommerce?
Ефективна робота контактного центру та чітко налагоджені процеси в ньому - це запорука ефективної взаємодії з клієнтом, інструмент для збільшення продажів і підвищення лояльності до бренду.
Якщо в звичайному режимі ваш контакт-центр працює добре, то високий сезон - це як іспит і не тільки для контактного центру, а й для бізнесу в цілому. Як його "здати" на відмінно, розберемо на кейсі Kasta (раніше Modnakasta).
На кінець 2017 року Kasta - це более 400 000 відвідувань, 5 000 000 КЛІЄНТІВ, 20 000 замовлень Щодня. Високий сезон для будь-которого eСommerce - це период граничного НАВАНТАЖЕННЯ на сайт, систему и на контакт-центр. Про роли контакт-центру під час Black Friday ми писали раніше.
Проаналізувавши результати Black Friday 2016, як періоду пікового завантаження контакт-центру, основні показники склали:
- Тривалість періоду - 55 днів
- Кількість дзвінків - 90 000 (+ 500%)
- Втрачених дзвінків - 36%
- NPS - 63%, знизився на 4%
Проблеми, з якими зіткнувся контактний центр Kasta:
- "Вузьке горло" доступності: клієнти, що не додзвонювалися - НЕ додзвонювалися дуже багато раз (5-6 разів, що б вирішити питання)
- При різкому збільшенні обсягів продажів все проходить серйозний тест: система, сайт, кур'єрські служби та контактний центр як в цілому, так і кожен окремий оператор
В першу чергу, необхідно було скоротити кількість звернень до контакт-центру за допомогою взаємодії з клієнтом через інші канали. Вивчивши часті запити в контактний центр, довелося оптимізувати сайт, особистий кабінет і збільшити можливість самообслуговування клієнта. Завдяки повній інтеграції контакт-центру в існуючу інфраструктуру, вдалося зменшити кількість запитів в call-центр. Вихідні дзвінки передавали на outsourcing і ще 10% автоматизували за допомогою інформування на IVR.
Основні показaтелі, які відстежував контакт-центр в пікові моменти навантаження: CAP, NPS, FCR, ефективний розподіл навантаження і час роботи оператора.
Як зазначила Наталія Назарчук, Head of Customer Care, Kasta: "Ми розробляли Customer Journey особливо в розрізі нотифікацій, з метою поліпшити інформування клієнтів про стан замовлення ... Чи прогнозували дзвінки з огляду на все пуші від маркетингу і зрушення, які відбувалися в обслуговуванні. Нові уроки: стрес погіршує якість обслуговування, try and buy - для тимчасових співробітників, 97% самообслуговування - це не межа ".
Результати, які були досягнуті в 2017 році:
- Скоротили на 63% прогнозовані дзвінки
- Збільшили на 27% CAR - 91%
- Збільшили на 7% NPS - 71%
- Період максимального завантаження скоротили на 16 днів - 39 днів
- Ефективність операторів + 140%
Add comment