СК "Країна" оптимізувала роботу зі зверненнями клієнтів за допомогою ViciDial
Страхова компанія "Країна" перевела роботу свого контакт-центру на нову програмну платформу VICIdial Contact Center Suite. Широкі функціональні можливості і гнучка масштабованість рішення дозволяють СК "Країна" оперативно збільшувати кількість робочих місць контакт-центру, ефективно обслуговувати звернення незалежно від локації і значно скоротивши час очікування на лінії.
"Основна перевага нової системи в тому, що вона дозволяє працювати з втраченими викликами і дзвінками в черзі, а значить, наш клієнт не витрачатиме час на повторні дзвінки або довге очікування на телефоні, - оператор контакт-центру, в разі повної завантаження інфолінії, автоматично підхоплює вхідний дзвінок по завершенню попередньої бесіди. Ми збільшили швидкість обслуговування клієнтів і підвищили його якість. Якщо ще в минулому році очікування клієнта на лінії займало близько 25 секунд, то сьогодні середній показник дорівнює 10 секундам ", - пояснила важливість нової програмної платформи для роботи контакт-центру його керівник Антоніна Кошарна.
Підтримувати і постійно вдосконалювати якість сервісу менеджерам і адміністраторам контакт-центру СК "Країна" допомагає детальна система аналітики, що включає широкий набір звітів в режимі online і розширену статистику роботи контакт-центру. Крім основних сервісних завдань, ViciDial допомагає СК "Країна" налагодити інформування клієнтів про акційні пропозиції компанії і забезпечує її практичним меседжер.
VICIdial Contact Center Suite - це спеціалізоване рішення для дистанційного обслуговування клієнтів на базі платформи Asterisk, успішно працююче в контакт-центрах в більш ніж 100 країнах світу. Спочатку розробляється як система вихідного обдзвону, VICIdial має кращі функціональні можливості в даному напрямку в своєму сегменті, відрізняється гнучкими настройками маршрутизації, підтримує змішаний режим ( Blended Agent ) і багато іншого.
Контакт-центр страхової компанії «Країна» працює з 2008 року, на сьогоднішній день організовані і успішно працюють регіональні контакт-центри - в Києві, Кривому Розі, Маріуполі, Вінниці. Для зручності клієнтів працює два безкоштовних номера інфолінії - 0800 500467 зі стаціонарного телефону і 890 з мобільного.
Add comment