Роль контакт-центру для бізнесу в моделі обслуговування Fozzy Group
Для успішного розвитку компанії необхідно чути клієнта і розуміти потреби, оперативно реагувати на негативний досвід взаємодії з компанією. Fozzy Group - це одна з найбільших торгово-промислових груп України і має більше 20 напрямків. & Nbsp;
Створивши єдиний call-центр на підставі промислового рішення для контакт-центрів, Fozzy Group має 11 гарячих ліній, з яких 3 цілодобові і приймає понад 6000 дзвінків в день на 1 жовтня 2018 року.
Єдиний контакт-центр дає можливість тестувати нові підходи на одному бізнесі і масштабувати на інші сфери діяльності найбільш ефективні рішення. Служба підтримки "Сільпо" і "Власний рахунок" стали таким майданчиком для розробки нових ідей, поліпшення взаємодії з клієнтом і аналізу ефективності нововведень.
Служба підтримки мережі магазинів "Сільпо" - це місце, де чують гостя. Гаряча лінія вирішує важливі для бізнесу завдання: тут збираються всі зауваження, класифікуються запити, визначаються терміни вирішення питань, які надходять від клієнтів.
Ядром обслуговування є служба підтримки гостей (відвідувачів магазину), яка може проаналізувати звернення на гарячу лінію, розпізнати проблеми і сформувати рішення для їх усунення. Служба підтримки - це сполучна ланка між клієнтом і бізнесом. Саме служба підтримки гостей, яка вловлює навіть найдрібніші і начебто незначні звернення або скарги гостя, має можливість представити інформацію бізнесу для переформатування або зміни бізнес-підходів і для поліпшення клієнтського досвіду.
При запуску мобільного додатка "Власний рахунок" контакт-центр здійснив понад 100 000 підключень за два тижні, взявши на себе завдання проінформувати про програму та його вигоди для кожного клієнта. На підставі зворотного зв'язку, яку акумулює гаряча лінія, відбувається поліпшення в функціональності програми і зручності для його користувачів.
Модель взаємодії між клієнтом і бізнесом за допомогою контакт-центру в мережі магазинів "Сільпо" називається "Пісочний годинник". При наявності повторюваних скарг від клієнтів на гарячій лінії служба підтримки гостей аналізує проблему і розробляє можливе рішення, бізнес впроваджує це рішення і як результат гість особисто бачить, що його чують і його думка важлива для компанії.
Про важливість контакт-центру розповідає керівник служби підтримки Анна Дегтяр: "Контакт-центр - це експертний модератор при запуску інноваційних продуктів або нових процесів в компанії. Контакт-центр виступає рупором для бізнесу: чого хочуть гості, які у них є потреби ".
Маркетинг, логістика, продажу, якість та інші підрозділи перед запуском нових проектів, зміні процесів і впровадження інновацій самі звертаються в підтримку контакт-центру за експертними рішенням, щоб розуміти, як гості будуть реагувати на ту чи іншу зміну, як передбачити звернення від клієнтів і поліпшити їх досвід.
Add comment