Як правильно вимірювати FCR
Останнім часом при оцінці якості обслуговування все частіше згадується FCR (First Call Resolution). Не стало винятком і одне з найбільш значущих заходів в сфері контакт-центрів у світі - конференція ContactCenterWorld.
На думку експертів існує три основні методи, що дозволяють всебічно вимірювати показник FCR:
- Пряме питання клієнту
- Можна запитати клієнта після дзвінка - чи отримав він вичерпну відповідь на своє питання. Найчастіше це робиться за допомогою IVR, але також питання може задати безпосередньо агент контакт-центру та внести позначку в систему
- Оцінка агента
Агент може після розмови зафіксувати в системі свою думку - чи був запит клієнта задоволений повністю.
Аналіз звернень
Нерідко практикується аналіз повторних дзвінків від одного і того ж клієнта за певний період часу.
В даній темі ще багато буде сказано про особливості аналітики в контакт-центрі ... Якщо говорити тільки про останній метод, то більш простий варіант - вимірювати кількість всіх повторних дзвінків. Значно складніше - вимірювати кількість повторних дзвінків на ту саму тему, по якій клієнт звернувся в перший раз.
У кожного з перерахованих методів окремо є певні недоліки, але при одночасному використанні вони повинні показувати досить точну картину оцінки First Call Resolution .
На мою особисту думку - можна використовувати тільки один з цих методів. Так, результат буде не настільки точним, але в межах похибки. При цьому не потрібно буде залучати значні ресурси і впроваджувати все три методу заради того, щоб отримати той же, але більш точний результат.
Add comment