Валерій Свєтлов
Валерій Светлов - генеральний директор аутсорсингового контактного центру Global Bilgi, який неодноразово визнавався одним з кращих контакт-центрів України.
Має 17-річний управлінський досвід в банківській і телекомунікаційній галузях. Його робота була пов'язана з обслуговуванням клієнтів і контакт-центрами. Він відповідав за впровадження розподіленого контактного центру в компанії Київстар. Потім створював "з нуля" підрозділ з обслуговування клієнтів в роздрібному банку Ренесанс Капітал. Пізніше керував підрозділом з обслуговування клієнтів в Альфа-Банку. Після цього він очолив аутсорсинговий контактний центр і колекторську компанію eCall.
З 2010 року Валерій Свєтлов є генеральним директором аутсорсингового контактного центру Global Bilgi в Україні, що входить в Turkcell Group, річний оборот якої складає 6 млрд. доларів. У компанії працює більше 13 000 співробітників в трьох країнах - Україн, Росії і Туреччині. За розмірами Global Bilgi входить в число перших 5% серед контактних центрів країн Європи, Близького Сходу і Азії з аутсорсингу.
У початку 2014 року був обраний Президентом Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів, що об'єднує провідних фахівців галузі в Україні.
Валерій Свєтлов є автором книги "Управління Контактний Центр", має економічну освіту і ступінь MBA, видану Steinbeis University, Berlin.