Ірина Величко - визнаний експерт, консультант з побудови та розвитку контакт-центрів, Член Ради Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів і беззмінний керівник дослідницького комітету Асоціації. У бізнесі контакт-центрів з 2005 року. За цей період...
Андрій Чуранов, керівник Комітету Стандартизації і Сертифікації і Член Ради Всеукраїнської Асоціації Контакти Центрів (ВАКЦ). У сфері дистанційних послуг з 2006 року. Працював в аналітичному підрозділі одного з найбільших аутсорсингових контактних ц...
Анна Зінчук - керуюча аутсорсінгогового контакт-центру Direct Call, член Cовета і керівник маркетингового комітету Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів, очолює колл-центр і маркетинговий відділ Української Асоціації Директ Маркетингу, а також...
При правильному підході до реалізації проекту побудови call-центру спочатку необхідно враховувати можливість його ефективного розвитку в подальшому. Успішний досвід реалізації комунікаційних проектів різного рівня і відповідна технічна експертиза до...
Валентина Ярош - визнаний експерт в сфері управління сервісом через різні канали комунікацій з клієнтами. Є Президентом Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів та директором Департаменту обслуговування клієнтів Альфа-Банк (Україна). З 1997 року ...
Валерій Светлов - генеральний директор аутсорсингового контактного центру Global Bilgi, який неодноразово визнавався одним з кращих контакт-центрів України. Має 17-річний управлінський досвід в банківській і телекомунікаційній галузях. Його робота б...
У 2000 році, коли питання ефективного обслуговування клієнтів тільки починала підніматися на ринку, Костянтин Торхов брав участь в побудові одного з найбільших контакт-центрів в Україні. За його плечима в цей період також реалізація першого масштабн...
Ще будучи студентом Національного технічного університету України "КПІ", Олексій Смирнов займався впровадженням контактних центрів в одній з провідних ІТ-компаній України в цьому напрямку. Пізніше курирував технічну підтримку в кількох контакт-центр...
Олександр Шевцов є технічним директором компанії Ареон Консалтинг, яка спеціалізується на побудові та розвитку контакт-центрів на базі рішень Cisco, Avaya і платформи Asterisk, а також є визнаним лідером по впровадженню Oracle Siebel CRM в Україні, ...
Більше 20 років Тетяна Шалига працює в сфері продажів і обслуговування клієнтів, 16 років з яких присвятила контакт-центрів. Має широку експертизу в проектуванні і запуску c "нуля" дистанційного обслуговування клієнтів в роздрібному і корпоративному...
Христина Ярцева - керівник контакт-центру аутсорсингової компанії MCCall. У профільній для себе сфері працює з 2004 року, коли прийшла оператором в контакт-центр компанії UMC (з 2007 року - МТС Україна). Особистісний та професійний розвиток супровод...