Олексій Смірнов
Ще будучи студентом Національного технічного університету України "КПІ", Олексій Смирнов займався впровадженням контактних центрів в одній з провідних ІТ-компаній України в цьому напрямку. Пізніше курирував технічну підтримку в кількох контакт-центрах в сфері страхування та охорони здоров'я, керував невеликим аутсорсинговим контактним центром.
З 2012 року Олексій бере участь в проектах по оптимізації процесів, впровадженню та розвитку контакт-центрів в якості незалежного консультанта.
Олексій Смирнов має більш ніж дванадцятирічний досвід побудови контакт-центрів і впровадження CRM-систем в Україні та країнах ближнього зарубіжжя. Має значну експертизою в реалізації ефективної системи аналітики контактного центру, побудові вихідного обдзвону і багатоканального обслуговування.