Христина Ярцева
Христина Ярцева - керівник контакт-центру аутсорсингової компанії MCCall.
У профільній для себе сфері працює з 2004 року, коли прийшла оператором в контакт-центр компанії UMC (з 2007 року - МТС Україна). Особистісний та професійний розвиток супроводжувався і кар'єрним ростом, тому вже в 2007 році перейшла на позицію заступника керівника контактного центру.
У 2008 році була запрошена в ВАТ "Київгаз", де вона мала виконати амбітне завдання - побудувати з "нуля" сучасний контакт-центр в "закостенілою" структурі ЖКГ. Досягнуті результати отримали широке визнання - контакт-центр, очолюваний Христиною, став переможцем міжнародного конкурсу "Кришталева гарнітура" в номінації "Кращий контактний центр до 50 операторів".
Після телекомунікаційної сфери та житлово-комунального господарства, свій професійний розвиток продовжила в банківському секторі, де в 2011 році створила відділ телемаркетингу і оптимізувала його роботу в банку "Російський Стандарт" (Україна). Очолюване Христиною підрозділ стало одним з основних каналів продажів банку з часткою понад 30% в загальній структурі продажів.
У 2013 році побудувала з "нуля" контакт-центр Банку Михайлівський, який під її керівництвом за кілька років став одним з найбільш ефективних підрозділів в своєму сегменті.
Христина Ярцева має значний досвід в побудові і оптимізації процесів контакт-центру. Випробувала на практиці більшість популярних в Україні рішень для контактних центрів. Завжди з готовністю застосовує нові інноваційні інструменти, які можуть принести реальну користь для бізнесу.