Олександр Шевцов
Олександр Шевцов є технічним директором компанії Ареон Консалтинг, яка спеціалізується на побудові та розвитку контакт-центрів на базі рішень Cisco, Avaya і платформи Asterisk, а також є визнаним лідером по впровадженню Oracle Siebel CRM в Україні, розробляє інтернет і мобільні додатки.
З 1997 по 2009 роки працював в одній з найбільших ІТ-компаній в Україні, де в різний час очолював підрозділи з розробки програмного забезпечення, впровадження CTI-додатків і контакт-центрів, управління проектами.
З 2009 року працює в компанії Ареон Консалтинг, де курирує проекти впровадження контакт-центрів і CRM, а також процеси інтеграції.
Олександр Шевцов став одним з перших сертифікованих фахівців в Україні по системі запису Nice, брав участь в масштабних проектах оптимізації IVR-меню, систем вихідного обдзвону, оцінки якості обслуговування в найбільших телекомунікаційних компаніях і банках України.