Костянтин Торхов
У 2000 році, коли питання ефективного обслуговування клієнтів тільки починала підніматися на ринку, Костянтин Торхов брав участь в побудові одного з найбільших контакт-центрів в Україні. За його плечима в цей період також реалізація першого масштабного IVR-меню і системи запису.
З 2002 по 2009 роки очолював підрозділ з впровадження контакт-центрів в одній з провідних ІТ-компаній країни. Під його керівництвом були реалізовані інноваційні для ринку проекти в більшості найбільших банків України, низці страхових та телекомунікаційних компаній.
З 2009 року Костянтин є директором з розвитку компанії Ареон Консалтинг, де курирував масштабні проекти з побудови систем вихідного обдзвону (Preview і Predictive) в Альфа-Банку (Україна), Надра Банку і УкрСиббанку, займався розвитком і оптимізацією контакт-центру та системи IVR компанії Київстар, одним з перших в Україні реалізував повноцінний контакт-центр на базі VICIdial Contact Center Suite.
Костянтина Торхова можна по праву назвати одним з найбільш кваліфікованих фахівців з побудови контакт-центрів на вітчизняному ринку. Він має успішний досвід реалізації проектів на базі рішень Cisco, Nortel і платформи Asterisk, а також значну експертизу в оптимізації процесів і інтеграції з системами CRM, WFM, IVR, BI, QM.