Віталій Коваленко
При правильному підході до реалізації проекту побудови call-центру спочатку необхідно враховувати можливість його ефективного розвитку в подальшому. Успішний досвід реалізації комунікаційних проектів різного рівня і відповідна технічна експертиза дозволить об'єктивно розрахувати масштабованість і раціональне розширення функціональності такого рішення. На рахунку Віталія Коваленка більше 70 впроваджень різних CTI-додатків і call-центрів в Україні, а його досвід і експертиза забезпечили успіх цілої низки інноваційних вітчизняних проектів.
Після закінчення Київського державного університету імені Т.Г. Шевченко займався розробкою систем реального часу.
З 2001 по 2009 роки працював в компанії Інком, де в зону його відповідальності входила розробка і впровадження систем CTI на базі TDM і IP-телефонії. На рахунку Віталія проекти з побудови систем телебанкінгу, IVR, розпізнавання мови, вихідного обдзвону, аудиоконференции, факс-сервери і т.п. З кінця 2009 по 2016 року був старшим консультантом компанії Ареон Консалтинг, де взяв участь в 15 проектах з побудови та розвитку call-центрів на базі VICIdial Contact Center Suite.
Багаторічний досвід і напрацьовану експертиза в різних галузях допомагає сьогодні Віталію Коваленко підтверджувати ефективність і гнучкість VICIdial в ролі адміністратора call-центру аутсорсингової компанії MCCall.