Валентина Ярош
Валентина Ярош - визнаний експерт в сфері управління сервісом через різні канали комунікацій з клієнтами. Є Президентом Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів та директором Департаменту обслуговування клієнтів Альфа-Банк (Україна).
З 1997 року захопилася телекомунікаціями - 10 років працювала в телекомунікаційних компаніях Голден Телеком і Астеліт (life :)), де розвивала напрям взаємовідносин з клієнтами, включаючи процеси обслуговування в контакт-центрі.
З 2007 року працює в ПАТ "Альфа-Банк". За цей час банк кардинально змінив політику взаємин з клієнтами, зробив акцент на якісному обслуговуванні, розширив канали комунікацій, побудував власний контакт-центр, який став одним з найбільш технологічних на ринку і входить в список лідерів за рівнем обслуговування.