Тетяна Шалига
Більше 20 років Тетяна Шалига працює в сфері продажів і обслуговування клієнтів, 16 років з яких присвятила контакт-центрів. Має широку експертизу в проектуванні і запуску c "нуля" дистанційного обслуговування клієнтів в роздрібному і корпоративному бізнесі.
На рахунку Тетяни проекти побудови контакт-центрів на різних платформах, запуск служб телемаркетингу і Сollection, реалізація Complaint & Quality management, оптимізація KPI та управління ризиками, а також успішний досвід автоматизації процесів на базі систем класу CRM, BPM і ERP.
За її плечима робота з масовими сегментами ринку в системних фінансових компаніях (Райффайзен Банк Аваль, ТАС-Комерцбанк, Swedbank, СК "Еталон"), а також досвід в інноваційних стартапи. Крім того, Тетяна Шалига вибудувала систему дистанційних продажів і реалізувала масштабний проект по розширенню В2В-сегмента для найбільшого логістичного оператора України - "Нова Пошта". В якості експерта брала участь в адаптації галузевого стандарту і проведенні аудиту контакт-центрів "15-51" (Контактний центр міста Києва) і компанії Oriflame Cosmetics.
Є Членом Ради Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів, очолює Регуляторний комітет Асоціації і курирує проекти по гармонізації законодавства в сфері контакт-центрів, лібералізації умов роботи на ринку і побудови системи профільної освіти. Автор книги про дистанційне обслуговування роздрібних клієнтів.