Банк Михайлівський: як приділити більше уваги своїм клієнтам
Поряд з широкими функціональними можливостями і гнучкою масштабованість при виборі & nbsp; рішення для контакт-центру керівництво банку приділило значну увагу відмовостійкості системи.
Пріоритетним завданням контактного центру Банк Михайлівський є надання клієнту якісного сервісу в режимі 24х7, в будь-якій точці світу і за зручним каналу комунікації.
Найбільш повно потребам банку на етапі вибору відповідало рішення VICIdial Contact Center Suite.
Незважаючи на те, що Банк Михайлівський став першим в своєму сегменті, хто впровадив дане рішення в Україні, на користь VICIdial зіграв досвід використання даної системи в більш ніж в 100 країнах світу. Вимоги по відмовостійкості і розподіленим майданчикам були повністю покриті за рахунок експертизи компанії Ареон Консалтинг, яка і виступила інтегратором проекту.
Повноцінний контакт-центр був реалізований менш ніж за місяць, але так як Банк Михайлівський був і залишається одним з найбільш активних на ринку, ведуться постійні роботи по підключенню нових каналів і послуг. При цьому компанія Ареон Консалтинг надає також цілодобову сервісну підтримку контакт-центру банку.
"На першому етапі роботи контактного центру використовується рішення не могло повною мірою задовольнити наші потреби в зв'язку з обмеженою функціональністю, слабкою масштабністю і постійними збоями системи. Впровадження VICIdial дозволило нам сконцентруватися на головному - якісному обслуговуванні наших клієнтів, а складні технічні питання ми змогли перекласти на плечі нашого партнера ", - коментує Христина Ярцева, начальника контакт-центру Банку Михайлівський .
Add comment