Як контакт-центр допомагає розвивати eCommerce
Важливість контакт-центру, як ефективного інструменту для бізнесу, важко переоцінити. Якісне обслуговування клієнтів - це ключовий фактор у сфері eCommerce як для збільшення продажів, так і для підвищення лояльності до бренду.
У 2016 році Kasta (раніше Modnakasta) відмовилася від послуг outsourcing і створила inhouse контакт-центр для ефективної комунікації з клієнтом.
"Контакт-центр займає ключову роль у формуванні стратегії обслуговування клієнтів і дозволяє якісно оптимізувати процеси. Не потрібно шукати" суперопроси ", не потрібно робити спеціальні дослідження ринку. Все, що болить у клієнта, що може продовжити" термін життя "клієнта або підвищити продажі, знаходиться всередині контактного центру. Необхідно просто збирати інформацію, акумулювати її і працювати з нею якісно "- коментує Наталія Назарчук, Marketing Director, Kasta.
При правильно підібраному вирішені для контакт-центру можна не тільки ефективно автоматизувати вихідний дзвінки, оптимізувати входять комунікації і якісно реалізувати омніканальность, а й акумулювати і систематизувати всі дані по клієнтах. Що в перспективі дає можливість без додаткових досліджень ринку, а на підставі інформації зібраної в контакт-центрі, приймати управлінські рішення не тільки для контактного центру, а й для всього бізнесу в цілому.
Саме тому в Kasta в 2017 році контактний центр був переведений в Customer office. В цей офіс увійшли так само soft-care канали обслуговування. У 2018 році, зрозумівши, що контакт-центр є головним пунктом в обслуговуванні клієнтів, продажах, створенні клієнтського досвіду і утриманні клієнта, контакт-центр об'єднали з маркетингом. Контактний цент став частиною єдиної комунікаційної стратегії з клієнтом, доповнивши соцмережі, сайт і мобільний додаток.
Запис виступу Наталії Назарчук в рамках конференції ВАКЦ < / a>
Add comment