Рішення для контакт-центрів, які використовуються АКЦ в Україні
Представники ринку аутсорсингових контактних центрів (АКЦ), для яких контакт-центр є основою бізнесу, першими реагують на нові тренди галузі. Спочатку, вибираючи рішення для контакт-центру , АКЦ виходять з оптимального співвідношення "ціна-якість", але їх платформа повинна також гнучко і оперативно змінюватися під вимоги ринку.
За даними досліджень ринку аутсорсингових контактних центрів України, що проводяться ВАКЦ і УАДМ, рішення на базі платформи Asterisk використовувалися 36% АКЦ ще в 2011 році. Цим показником лише трохи поступалася сумарна частка "брендових" рішень "Cisco + Avaya" - 31%.
Дослідження ринку АКЦ за результатами роботи у 2015 році продемонструвало значні зміни в структурі використовуваних платформ для контакт-центрів. Так частка рішень на базі Asterisk зросла до 53%, але 19% припало на VICIdial - американську розробку, відрізняється гнучкою системою автоматизованого вихідного обдзвону.
Зміна курсу валют негативно позначилося на частці ринку "Cisco + Avaya". За 4 роки вона скоротилася з 31% до 15%.
Ринок АКЦ явно тяжіє до "СОФТОВА" рішень, які не тільки відрізняються більш "скромним" бюджетом, а й мають досить широкі функціональні можливості. Ще одним фактом, який підтверджує цю теорію, є заходи, вжиті АКЦ для підвищення ефективності роботи компанії в 2015 році. Так 35% опитаних в рамках дослідження порахували найбільш пріоритетним в цьому питанні підвищення загального рівня технічного забезпечення контакт-центру. А в планах на 2016 рік цим показником приділили найбільшу увагу 43% опитаних.
Add comment