Розвиток платформи контакт-центру в залежності від потреб ринку
Будучи спеціалізованим вільно поширюваним рішенням для дистанційного обслуговування клієнтів на базі платформи Asterisk , VICIdial набув широкого поширення на вітчизняному ринку. Рішення має кращі функціональні можливості в сфері вихідного обдзвону в своєму ціновому сегменті, відрізняється гнучкими настройками маршрутизації, включає вбудовану систему запису і багато іншого. Але, при цьому, VICIdial в безкоштовній версії - це всього лише платформа, яка може успішно конкурувати в нижньому ціновому сегменті, але істотно програє рішенням для контакт-центру від визнаних вендорів.
Перспективність платформи VICIdial підтверджує той факт, що вона успішно використовується в контакт-центрах в більш ніж 100 країнах світу, а платна версія системи отримує найвищі оцінки експертів в найбільш конкурентних областях.
У той же час, самостійна доопрацювання VICIdial окремою компанією бачиться досить проблематичною. Для цього потрібні не тільки фундаментальні знання в телефонії, але глибоке розуміння бізнес-процесів і знайомство з кращими галузевими практиками. Великою перевагою в такій ситуації може стати досвід впровадження рішень для контакт-центрів від провідних вендорів.
І такі приклади вже є на ринку - VICIdial "вже не той "
Компанії-інтегратори, що давно працюють на ринку, активно займаються розвитком VICIdial і з кожним роком перетворює дане рішення для контакт-центру в більш ефективний інструмент для бізнесу. Уже сьогодні в порівнянні зі стандартною версією значно розширені аналітичні можливості платформи контакт-центру, поліпшений користувальницький інтерфейс, оптимізовані налаштування маршрутизації викликів і управління паузами оператором контакт-центру, розроблені коннектори до найбільш популярним CRM-систем і багато іншого.
Окремо варто згадати вбудовування обробки неголосових каналів в загальну модель роботи зі зверненнями, яка передбачає єдина чергу, правильну маршрутизацію, загальну історію спілкувань незалежно від каналу, єдину аналітику тощо.
Add comment