Новий омніканальний контакт-центр Укрпошти
В рамках програми змін Укрпошта приділила значну увагу і побудови клієнтоорієнтованої моделі обслуговування - реалізувала сучасний омніканальний контакт-центр.
"З моменту запуску проекту контакт-центр еволюціонував в єдину точку входу і розгляду звернень, які надходять по всіх каналах комунікацій. Спочатку оброблялися тільки вхідні телефонні дзвінки, а сьогодні Укрпошта надає вибір - відповідає на письмові та електронні звернення, коммуницирует з користувачами в Facebook, Instagram, Twitter, а також Youtube. Стає зручної і швидкої - середній час очікування клієнта на лінії прагне довести до 20 секунд, а в соціальних мережах намагається відповідати на запитання користувачів в середньому за 7,5 хвилин ", - зазначає в.о. генерального директора Укрпошти Ігор Смілянський.
Компанія вирішила відійти від стереотипів, що склалися і при виборі рішення для контакт-центру зробила ставку на широкі функціональні можливості, високу гнучкість і масштабованість за адекватну вартість. Контакт-центр Укрпошти заснований на платформі VICIdial - популярному промисловому вирішенні, яке не вимагає ліцензування та дозволяє виробляти подальший розвиток з мінімальними додатковими інвестиціями.
Перетворити дане рішення в повноцінний омніканальний контакт-центр в Україні допомогла компанія Ареон Консалтинг. На підставі свого багаторічного досвіду вона змогла якісно об'єднати в рамках єдиної системи VICIdial ефективну обробку та комплексний аналіз при роботі з Email, чат, найбільш популярними мессенджерами і соціальними мережами.
Вже в кінці 2017 року контакт-центр Укрпошти почав обробляти письмові звернення і відповідати в соціальних мережах - в середньому за місяць таких звернень надходить 4 473 і 6 341 відповідно. Через Facebook, Instagram, Twitter, Youtube з контакт-центром Національного оператора активно спілкуються близько 40 тисяч користувачів.
Незважаючи на значні позитивні результати на першому етапі, Укрпошта не планує зупинятися, а прагнути створювати нові інноваційні сервіси та постійно відточувати якість обслуговування своїх клієнтів. У найближчих планах Національного оператора поштового зв'язку України оптимізація роботи в неголосових каналах і підключення чат-бота для обслуговування всіх звернень клієнтів в єдиній системі.
Add comment