Банк Михайлівський: розширюючи можливості комунікацій з клієнтами
Пріоритетним завданням контакт-центру Банку Михайлівський є надання клієнту якісного сервісу в будь-який час доби, в будь-якій точці світу і за зручним для клієнта каналу комунікації.
Для вирішення такого амбітного завдання необхідно було рішення, яке змогло б в повній мірі покрити потреби у функціональності і гнучкою масштабованості динамічно зростаючого банку. Вибір був зупинений на VICIdial Contact Center Suite, користувачами якого є представники більш ніж 100 країн світу.
Як зазначила Христина Ярцева , начальник контакт-центру Банку Михайлівський: " одним із пріоритетних принципів нашої роботи є індивідуальний підхід до кожного клієнта. Завдяки гнучким налаштуванням маршрутизації VICIdial сьогодні ми можемо оперативно і більш якісно вирішувати запити наших клієнтів. Система дозволяє проводити маршрутизацію в залежності від часу доби, дня тижня, навичок або спеціалізації оператора, skill- групи; підтримує роботу в змішаному режимі і використовує найсучасніші методи вихідного обдзвону ".
Сьогодні контакт-центр банку якісно обробляє близько 200 000 контактів на місяць. Поряд з традиційною телефонією контактний центр приймає запити по каналу E-mail і Skype.
Крім класичних послуг і сервісів, Банк Михайлівський націлений на розширення переліку можливостей для самообслуговування. Уже зараз клієнт може самостійно дізнатися баланс по карті, суму обов'язкових платежів, замовити виписку, підключити смс-сервіс, перевипустити карту.
Add comment