Запорука успішного розвитку контакт-центру в Банку Михайлівському
Вже на етапі вибору рішення для контактного центру передбачалося, що даний підрозділ буде рости на 400% в рік. При цьому таке інтенсивний розвиток не повинно було негативно позначитися на якості обслуговування клієнтів банку. Ситуація ускладнювалася також тим, що в планах було планомірне розширення переліку продуктів і послуг для клієнтів.
В якості платформи для контакт-центру вибір був зупинений на вирішенні VICIdial Contact Center Suite, яке відрізняється широкими функціональними можливостями і вимагає мінімальних інвестицій при подальшому розвитку. Допомога в питаннях моніторингу та контролю роботи контактного центру було покладено на аналітичну систему QueueMetrics - одне з кращих рішень у своєму сегменті.
QueueMetrics обробляє понад 150 метрик (прийняті і втрачені виклики, час очікування, SLA, тривалість розмов, сесії операторів, бізнес-метрики користувачів і т.п.), підтримує необмежену кількість черг і кампаній, має інтуїтивно зрозуміле візуальне уявлення, гнучкі настройки періодичності відображуваних даних, управління правами доступу і рівня агрегування інформації, а також використовує різні систем оповіщення.
За словами Христини Ярцевої , начальника контакт-центру Банку Михайлівський : " забезпечити якісне обслуговування і залишатися ефективним при інтенсивному розвитку можна тільки при повному контролі всіх процесів контактного центру. Завдяки такому підходу сьогодні ми не тільки можемо запропонувати десяткам тисяч клієнтів банку широкий перелік послуг, але і сформували команду професіоналів, яка гарантує кожному клієнту щирий якісний сервіс ".
Add comment