
Asterisk - НЕ контакт-центр, а гнучка платформа
На сьогодні написано сотні статей про переваги та недоліки Asterisk PBX в порівнянні з апаратними АТС. Якщо постало таке вибір, то Google допоможе вам значно більше, ніж даний матеріал. Мета цієї статті - розповісти, що Asterisk це всього лише один з "цеглинок", з яких складається контакт-центр.

Call-центр, зростаючий разом з компанією
З розвитком ринку call-центрів неминуче збільшується і кількість забобонів, пов'язаних з цим напрямком. Найбільш часто в фокусі опиняються call-центри класу "Економ". Сьогодні я хочу зупинитися на кількох з таких забобонів:

Контакт-центр - обов'язкова умова успішності бізнесу в Україні
Як можуть збільшитися продажу роздрібної мережі після запуску контактного центру? Які переваги отримає торговий бізнес при переході від АТС до контакт-центру? Чому компанії без контактного центру будуть змушені незабаром піти з ринку? Відповісти на ці та ряд інших питань ми попросили Олександра Шевцова - експерта порталу www.call-centers.com.ua - нового проекту Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів (ВАКЦ).

Переваги Asterisk - швидкий запуск і мінімальні витрати
У 2009 році команда ІТ-фахівців, що спеціалізуються на автоматизації бізнес-процесів, вирішила утворити власну компанію. Конкуренція в цій сфері ІТ досить висока, тому необхідно було по максимуму скоротити підготовчий період.

Роль технологій в роботі контакт-центру сучасного банку
Продовжуючи тему " Контакт-центри - цікавий і перспективний канал розвитку бізнесу ", обговорювану з Президентом Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів Валентиною Ярош, не можна залишити поза увагою роботу контакт-центру Альфа-Банку, директором Департаменту обслуговування клієнтів якого вона також є. Свою роботу в & nbsp; ПАТ "Альфа-Банк" Валентина почала в 2007 році і на сьогоднішній день контакт-центр банку є одним з найбільш "технологічних" на ринку України і стабільно входить в число лідерів за якістю обслуговування клієнтів в своєму сегменті.

Типові помилки і рекомендації при виборі рішення для контакт-центру
Про важливість правильного вибору технологій для роботи контакт-центру, про типові помилки, з якими стикаються нові контакт-центри, а також про перспективи розвитку даної галузі в Україні розповість Ірина Величко - визнаний експерт, консультант з побудови та розвитку контакт-центрів, Член Ради Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів та керівник Дослідницького комітету ВАКЦ.