Новий омніканальний контакт-центр Укрпошти
В рамках програми змін Укрпошта приділила значну увагу і побудови клієнтоорієнтованої моделі обслуговування - реалізувала сучасний омніканальний контакт-центр.
В рамках програми змін Укрпошта приділила значну увагу і побудови клієнтоорієнтованої моделі обслуговування - реалізувала сучасний омніканальний контакт-центр.
У 2009 році команда ІТ-фахівців, що спеціалізуються на автоматизації бізнес-процесів, вирішила утворити власну компанію. Конкуренція в цій сфері ІТ досить висока, тому необхідно було по максимуму скоротити підготовчий період.
Представники ринку аутсорсингових контактних центрів (АКЦ), для яких контакт-центр є основою бізнесу, першими реагують на нові тренди галузі. Спочатку, вибираючи рішення для контакт-центру , АКЦ виходять з оптимального співвідношення "ціна-якість", але їх платформа повинна також гнучко і оперативно змінюватися під вимоги ринку.
Після масштабної реорганізації, в 2018 році Укрпошта - це 11,5 тис. Відділень, 76 тис. Співробітників, 20 млн. Відправлень щомісяця. Компанія прагне стати сучасною клієнтоорієнтованості сервісною компанією, запустила власний чат-бот (121 тис. Унікальних контактів), мобільний додаток, особистий кабінет на сайті, API і власний еквайринг.
Будучи спеціалізованим вільно поширюваним рішенням для дистанційного обслуговування клієнтів на базі платформи Asterisk , VICIdial набув широкого поширення на вітчизняному ринку. Рішення має кращі функціональні можливості в сфері вихідного обдзвону в своєму ціновому сегменті, відрізняється гнучкими настройками маршрутизації, включає вбудовану систему запису і багато іншого. Але, при цьому, VICIdial в безкоштовній версії - це всього лише платформа, яка може успішно конкурувати в нижньому ціновому сегменті, але істотно програє рішенням для контакт-центру від визнаних вендорів.
Ефективна робота контактного центру та чітко налагоджені процеси в ньому - це запорука ефективної взаємодії з клієнтом, інструмент для збільшення продажів і підвищення лояльності до бренду.
Для успішного розвитку компанії необхідно чути клієнта і розуміти потреби, оперативно реагувати на негативний досвід взаємодії з компанією. Fozzy Group - це одна з найбільших торгово-промислових груп України і має більше 20 напрямків. & Nbsp;
Страхова компанія "Країна" перевела роботу свого контакт-центру на нову програмну платформу VICIdial Contact Center Suite. Широкі функціональні можливості і гнучка масштабованість рішення дозволяють СК "Країна" оперативно збільшувати кількість робочих місць контакт-центру, ефективно обслуговувати звернення незалежно від локації і значно скоротивши час очікування на лінії.
Займаючись популяризацією вітчизняного ринку контакт-центрів в Західній Європі і беручи участь в засіданнях ECCCO (European Confederation of Contact Centre Organisations) представники ВАКЦ нерідко стикаються з питаннями спеціалізації.
Омніканальность - це, перш за все, про роботу з клієнтами. Клієнти цінують компанію за сервіс, а також можливість бути почутим швидко і з мінімальними витратами.