Модні тренди галузі контактних центрів
Виходячи з ситуації, що склалася, можна виділити наступні популярні тренди галузі: розпізнавання голосу, Гейміфікація, go mobile і аналіз даних.
Переваги Asterisk - швидкий запуск і мінімальні витрати
У 2009 році команда ІТ-фахівців, що спеціалізуються на автоматизації бізнес-процесів, вирішила утворити власну компанію. Конкуренція в цій сфері ІТ досить висока, тому необхідно було по максимуму скоротити підготовчий період.
Про шкоду псевдотренінгів
Як часто ви замислюєтеся про якість інформації, яку чуєте, бачите, запам'ятовуєте? Мова йде не про телебачення, де з екранів ллється потік, нема про закличних білбордах або рекламних постерах. І навіть не про книжки, де системно або просто об'ємно викладений матеріал дозволяє незабаром зрозуміти, чи варто воно витрат часу і наскільки цінні думки автора.
Розбираємося з різноманіттям рішень для контакт-центрів
Сподіваємося, що висвітлення типових помилок при побудові контакт- центру , які ми обговорювали раніше, буде корисно компаніям, замислюються про запуск власного контактного центру. Сьогодні ж ми постараємося допомогти не загубитися в різноманітті представлених на ринку платформ, якщо рішення про побудову контакт-центри вже принципово прийнято. Розібратися в особливостях, перевагах і недоліках різних технологій, широко використовуваних в сфері дистанційного обслуговування клієнтів, нам допоможе Ірина Величко - одна з найбільш кваліфікованих консультантів з побудови та розвитку контакт-центрів в Україні.
Роль контакт-центру в роботі з клієнтським досвідом
Мені спочатку дуже сподобалася ідея даного порталу, так як відсутність якісної аналітики по ринку надає сприятливий грунт для домислів і чуток. Call-centers.com.ua же запропонував в описі кожного з напрямків роботи контакт-центру спиратися на аналітичні викладки. Я хочу підтримати такий підхід і представити кілька фактів, які допоможуть зрозуміти тенденції розвитку ринку контактних центрів в світі.
Роль технологій в роботі контакт-центру сучасного банку
Продовжуючи тему " Контакт-центри - цікавий і перспективний канал розвитку бізнесу ", обговорювану з Президентом Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів Валентиною Ярош, не можна залишити поза увагою роботу контакт-центру Альфа-Банку, директором Департаменту обслуговування клієнтів якого вона також є. Свою роботу в & nbsp; ПАТ "Альфа-Банк" Валентина почала в 2007 році і на сьогоднішній день контакт-центр банку є одним з найбільш "технологічних" на ринку України і стабільно входить в число лідерів за якістю обслуговування клієнтів в своєму сегменті.
Створення call-центру: чому "дешево" і "своїми силами" - не завжди ефективно?
Call-центри міцно зайняли місце в структурі багатьох вітчизняних компаній, перетворившись із "центру витрат" в "центр прибутку". При цьому частина українських бізнесменів при виборі рішень і раніше намагаються працювати за принципом "зробити дешево і сердито". Про те, з якими "підводними каменями" і складнощами може зіткнутися подібна компанія, ми говорили з професіоналом, який реалізував не один десяток успішних проектів побудови call-центрів - Констянтином Торховим.
Типові помилки і рекомендації при виборі рішення для контакт-центру
Про важливість правильного вибору технологій для роботи контакт-центру, про типові помилки, з якими стикаються нові контакт-центри, а також про перспективи розвитку даної галузі в Україні розповість Ірина Величко - визнаний експерт, консультант з побудови та розвитку контакт-центрів, Член Ради Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів та керівник Дослідницького комітету ВАКЦ.
Тренди вітчизняного ринку контакт-центрів
Щороку ми читаємо зарубіжні зведення про тренди в контакт-центрах в найближчому і 5-річному майбутньому. Однак це ті, чужі зведення, які цікаві нам, швидше за для розвитку, ніж для реальних бізнес-змін. А наша реальність сильно відрізняється.
Як "теорія еліт" впливає на скорочення витрат на обслуговування клієнтів?
На відміну від попередньої теми " А як Ви прогнозуєте кількість звернень в контакт-центр? ", ключовим відповіддю на питання в заголовку є - "ніяк". Але зв'язок все ж є, і я її покажу в ході розгляду прикладного кейса:)